Informații despre cum se face returul produselor:
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris pe email la denizedress@gmail.com comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
Denizedress.ro va înapoia contravaloarea comenzii în 14 zile de la data primirii coletului în depozit.
Returul de produse se poate solicita in urmatoarele cazuri:
1. Produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație. În acest caz produsul va fi înlocuit cu un altul sau vi se va rambursa contravaloarea, cu condiția notificării în scris la adresa de email denizedress.ro în termen de 24 de ore de la primirea acestuia. În cazul defectelor de fabricație, costul transportului pentru înlocuirea sau returnarea produselor defecte va fi suportat de denizedress.ro
2. Produs cu măsura nepotrivită – În cazul în care ați comandat o mărime sau model care nu vi se potriveste, îl puteți schimba cu o altă marime sau model, notificând în scris acest lucru la adresa de email denizedress@gmail.com. În acest caz, taxa de transport aferentă schimbului este suportată de dvs.
NU SE SCHIMBA PRODUSELE CE PREZINTĂ SEMNE DE UTILIZARE (urme, miros, rupturi, material uzat, cute de purtare, etc).